donderdag 20 oktober 2011

Zo word je als man nog stoerder..

Ik zag deze accessoireholster van Claudio Ferrici in het winter-nummer van James Magazine (het was in augustus ook al op nu.nl te zien/lezen). Mijn oordeel? Sexy. Als mannen 'm dragen (vrouwen mogen 'm alleen dragen als ze de looks en het afgetrainde lijf van Lara Croft hebben!). Worden mannen nog stoerder van.. Ik ben dol op van die semi-mariniers-items. Nog een voorbeeld: zo'n oortjes-telefoon die crew-leden dragen bij een evenement. Ik kan er niets aan doen; ik vind echt dat mannen daar aantrekkelijker van worden :-)

Anyway, deze accessoireholster heet 'Djongo' en is volgens James Magazine een must have voor de moderne man die tegenwoordig immers veel troep met zich moet meetorsen: "Wat te denken van de iPhone voor werk&gezin, de BlackBerry die je speciaal voor je buitenechtelijke liefdespanters hebt aangeschaft, de sleutels van je huis, de sleutels van je liefdesflatje en dan ook nog de keys voor je Bimmer? Je broek- en jaszakken puilen ervan uit. En dat is geen porem."


Hm. Zou hij alle huis-tuin-en-keuken-items nou links dragen, en zijn minnaresse-items rechts? Of andersom? ;-)


Dat James Magazine is trouwens wel leuk. Ik weet dat ik officieel de doelgroep niet ben, maar ik hou gewoon van mannen-magazines (ik heb al een abonnement op de Revu en Donald Duck Extra, en koop nog wel eens Bright, Eos, of Quest). Ik heb me vanavond zelfs (gratis) geabonneerd op James Magazine! Om je een beeld te geven van de uitstraling van (de site van) het magazine, zie hieronder een aantal screenshots van de site.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten