zaterdag 20 augustus 2011

Lounge-hangmat voor in de tuin

Met dit zonnige, zachte zomerweer met licht melancholisch briesje, wil ik alleen maar loungen in de tuin. In een hangmat, op mijn rug, met een NRC, waar ik beurtelings in neus en op mijn neus leg om vervolgens zachtjes wiegend in slaap te dommelen...

Nu hebben we een hele fijne bedbank met goed matras (goed genoeg in ieder geval om een nacht goed op te kunnen slapen). En daar kan ik ook heerlijk mijmerend mijn tijd doorbrengen, zo onder het zacht ritselende bladerdak van onze pergola waar zonnestralen zo af en toe tussendoor druppelen...

Maar een hangmat lijkt me toch ook het einde! Deze foto (via Cruzine, geloof ik) laat zien dat je in principe niet zo'n grote tuin hoeft te hebben voor wat hemels luieren. Komt dat even goed uit; onze tuin is (helaas) niet zo groot..

4 opmerkingen:

  1. Hallo,
    wij vinden dit een zeer leuk idee voor in onze eigen tuin maar we vragen ons af hoe dat in elkaar werd gestoken. Is dit gefabrikeerd of met de hand gemaakt? Kan je ons enkele tips geven?
    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, gaaf is deze hangmat, hè! Ik zag 'm vorig jaar op de volgende site:
    http://freshome.com/2011/08/16/30-outdoor-canopy-beds-ideas-for-a-romantic-summer/ Maar ook op die site kunnen ze geen link naar meer informatie bieden. Hopelijk kom je er op de basis van de foto ook uit. Succes met het maken van een hangmat- of loungeconstructie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je die dan zelf in elkaar gestoken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, hoor. Het plaatje zag ik op internet. En onze tuin ziet er heel anders uit. Ooit wil ik dit nog wel 'ns keer bouwen, maar voorlopig zijn we tevreden met onze eigen tuin :-)

    BeantwoordenVerwijderen