vrijdag 23 december 2011

Studio Job (in het Groninger Museum)

Zoals in het vorige bericht al vermeld: we hebben in het Groninger Museum ook de tentoonstelling van Studio Job bezocht.

Geweldig, vond ik het. In het echt 'deed' het werk van Job Smeets en Nynke Tynagel me meer dan op papier. 

Ik zag werk van hen dat ik al kende én werk dat nieuw voor me was. En... ik zag dé kast die ik half oktober in de Lux-bijlage van de NRC had gezien! En die mijn eerste kennismaking was met Studio Job. Dé kast die toen de nodige indruk op me maakte.. 





Playmobile-versie van een zeventiende eeuws interieur ;-)

Dit is hem! De kast (en tafel) met de lugubere kattenskeletten. 

Judith herkende deze kast! Ze had het op tv gezien.. :-)

Deze grote(!) kroonluchter zie je (als je goed kijkt) terug in verschillende huiskamers  in woontijdschriften.


Kijk hier voor meer foto's van de tentoonstelling van Studio Job in het Groninger Museum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten