Ik zat vanmiddag in de auto op weg naar huis te luisteren naar de Koen en Sander show. Daar schoof net een dame bij de heren aan tafel naar aanleiding van het worst-mysterie (zie filmpje hieronder). Het was de pr-vrouw/woordvoerder van Kips die van een collega had gehoord dat Kips leverworsten weer werden genoemd in de Koen en Sander show (het is namelijk de favoriete leverworst van Sander, en dat noemt ie dus ook vaak..). Dit keer overigens omdat Sander één worst ontdekte die, ondanks de vermelde 250 gram, kleiner/korter was dan de andere worst van 250 gram.
Anyway, wat ik dus stoer vond, is dat die dame van Kips, terwijl zij onderweg was van (een afspraak die dag in) Amsterdam naar Almelo, gewoon langs de studio rijdt, zich daar meldt en vervolgens heel naturel en vrolijk en sympathiek live(!) een uitleg/verklaring komt geven naar aanleiding van het worst-mysterie en vervolgens direct de aandacht rond het 'worst-mysterie' uitbuit door er vanuit Kips een actie aan te verbinden! Briljant stukje woordvoering, pr en marketing in 1!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten