woensdag 29 mei 2013

1972 Mustang


Vraag me niet het uit te leggen. Ik heb altijd al een zwak gehad voor de Mustang. De 1972 Mustang dan wel te verstaan (die moderne versies doen 't 'm gewoon niet voor me).

Noem 'm lomp. Noem 'm fout. I don't care. Ik word er gewoon warm van.
En vrolijk.

Hij is gewoon.. de mannelijke versie van de Porsche 911.

En/dus, als ik ooit nog eens geld over heb (ooit), dan koop ik er eentje. Een 1972-versie (en daarna pas een Porsche..). Liefst in deze kleur.

Of, zoals de autohandelaar waar we drie jaar geleden onze huidige hemelgrijze Mazda 3 kochten, een felblauwe! Hij (die autohandelaar) reed destijds vier kilometer lang vlak voor ons om ons naar zijn andere vestiging (in dezelfde stad) te leiden. Ik heb dus vier kilometer verlekkerd naar de kont van een felblauwe Mustang zitten kijken. #liefdeopheteerstegezicht
Nog een wonder dat we met de Mazda 3 thuiskwamen.. ;-)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten