zaterdag 14 april 2012

Bloemen voor Barbara

Dit jaar spelen we als toneelgroep De Voorst het stuk 'Bloemen voor Barbara'. Ik speel Ellen Fontein, een oplichtster, een theatrale dame. Erg leuk. En makkelijk, haha. 

Van de regisseur moest ik iets groens aan. #serpent #groenenagellak

Deze foto heeft André gisteravond vlak voor ons optreden genomen in de kleedruimte.

Ik heb zooo genoten gisteren van het (samen)spel en van hoe het publiek op ons reageerde!

Nog een uur en dan mag ik voor de laatste keer de make up in. Vanavond de laatste voorstelling.. #jammer

Morgen maar eens even het stuk voor volgend jaar lezen :-)




 Ik eindig het stuk vastgeketend aan Dries, mijn partner in crime. En toen hebben we samen met de 'kolonel' maar gelijk ook in handboeien (en in karakter ;-)) de verloting gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten