woensdag 2 november 2011

Ben weer verleid..

Ben net (in de supermarkt nota bene!) gevallen voor iets wat ik nou niet echt nodig had, mijn eigen merk ook niet is, en waarvan ik geen idee heb of het lekker is (ik heb niet eens gelezen wat er in zit!). Enkel en alleen omdat ik verliefd werd op de vormgeving. Ziet er mooi uit..

Nu maar hopen dat het ook lekker is... Ach, dat kan toch niet anders? Op het pak lees ik nu trouwens hoe zij de inhoud van het pak weergeven:
"330 gr. of unadulterated breakfast pleasure" Kijk, daar verleid je me wel mee :-)

Ook de site van Dorset Cereals ziet er goed en lekker uit. Check out de icoontjes voor Facebook, Twitter en mail rechtsboven! En de navigatie. Goede namen van de tabbladen. Ook de Nederlandse versie van de site is leuk. Mooie fotografie ook.

Ik ben nu al fan! Zonder ook maar iets van hen te hebben geproefd.. Knappe marketing.


Charmant
Erg charmant: in plaats van een simpele 'contact'-pagina met alleen een formulier of alleen de NAW-gegevens, maakt Dorset Cereals er een sympathiek, ja bijna warm contactmomentje met de klant van:

"Laat wat van je horen
Contact met ons opnemen is makkelijk. We zouden het wel handig vinden als je het formulier gebruikt, wat rechtsreeks naar Anna gaat in ons kantoortje. Anna geeft je dan antwoord, of zoekt de juiste persoon voor je. Je kunt Anna ook bellen op +44 (0) 1305 751034 of ons e-mailen op international@dorsetcereals.com."

Nou, lief toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten