donderdag 28 februari 2013

Dagje(s) sauna


Morgen begin ik met m'n nieuwe job! Ik heb er veel zin in! En, om uitgerust bij mijn nieuwe werkgever te kunnen starten, heb ik twee van de afgelopen drie vrije dagen in sauna en welnesscomplex De Veluwse Bron doorgebracht. In m'n eentje :-)

Dinsdag heb ik vooral bij de open haard gezeten (en toneelteksten geleerd) en heb ik een cold & hotstone massage gehad (van 55 min.). En vandaag heb ik me uitermate vermaakt in/met:
- de Pakistaanse zoutmijn sauna (had ik helemaal voor mezelf alleen!)
- het 'tropisch strand' (had ik helemaal voor mezelf alleen!)
- het zeezout zwembad (had ik helemaal voor mezelf alleen!)
- het Turks stoombad (met waterval-ingang)
- een klassieke ontspanningsmassage (van 55 min.)
- het laconium (een hete en droge ruimte van natuursteen, onderdeel van de thermen uit de Romeinse oudheid. De Romeinen stookten een laconium met gloeiende kolen. Zij die het lang uithielden werden laconiek genoemd :-)) (had ik helemaal voor mezelf alleen!)
- de lavendel-sauna
- Hammam-sessie (van 55 min.)

Heeeerlijk..


cold & hotstone massage
Pakistaanse zoutmijn sauna

Pakistaanse zoutmijn sauna

Hammam-sessie
Hammam-sessie

1 opmerking:

  1. Alleen als ik naar deze foto's kijk krijg ik alweer zin om naar de sauna toe te gaan! Ik kan er ook zo lekker tot rust komen, super!

    BeantwoordenVerwijderen